

Aventura in lumea technologiei (4-6 ani)


Distracție inteligentă pentru copii curioși!
La miniKidgineers, copiii pornesc într-o călătorie fascinantă prin lumea electricității, roboților, programării și construcțiilor LEGO. Îmbinăm joaca cu știința prin experimente STEM captivante, care stimulează imaginația și gândirea creativă.
Copiii vor învăța, jucându-se:
cum funcționează magnetismul, electromagnetismul și electricitatea,
cum să construiască motoare simple, baterii din lămâi și circuite din sare și plastilină,
cum să creeze roboței simpatici din materiale reciclabile,
cum să programeze prin joacă folosind Scratch Jr, creând animații interactive,
cum să construiască și să programeze roboți cu Kids First Coding & Robotics,
și vor realiza construcții ingenioase cu LEGO, dezvoltându-și gândirea logică și abilitățile motrice.
Învățăm prin joacă, experimentăm prin creație, creștem prin curiozitate!



Misterele electricitatii
Jucandu-ne cu plastelina descoperim misterele electricitatii si studiem elementele de bază ale circuitelor electrice printr-un amestec perfect de joc și învățare: aflam ce este un circuit, care sunt materiale conductoare/izolatoare, precum si componente unui circuit: led-uri, motoare, buzzere, intrerupatoare. Creatiile noastre din plastelina vor prinde viata in timp ce aprindem LED-uri, facem puțin zgomot si invartim motorasele.
LEGO
La clubul de constructie cu LEGO, calatorim in jurul lumii, in timp si spatiu, afland informatii pretioase, de la originea dinozaurilor până la structura planetei și călătoriile în spațiu!
Scratch Jr
Vom da viata povestilor si personajelor cu ajutorul programelor realizate in Scratch Jr, un limbaj de programare introductiv ce permite copilasilor cu varste intre 5 si 7 ani sa creeze propriile animatii si jocuri. Imbinand blocuri de programare grafica, copiii programeaza personajele sa se miste, sa sara, sa danseze si sa cante.
Dash si Dot
Simpaticii robotei Dash si Dot ne vor insoti in aceasta calatorie, copiii vor experimenta programarea cu aplicatiile: Go, Path si Xylo. Apoi, imbinand abilitatile de programare cu cele artistice, vor realiza proiecte haioase, in care roboteii se vor prezenta, vor canta, vor dansa, si vor concura in diverse competitii: aruncarea la tinta, bowling si lupte corp la corp.
